En lycka byggd på tomhet

Äntligen är det gjort. Jag ser hela mitt golv. Det var tufft och hårt, men jag klarade det!

Jullovet har anlänt med allt det innebär. Alltså absolut ingenting jobbigt, och det känns härligt. Sista svenska uppsatsen är skriven och inlämnad, aldrig mer svenska uppsats skrivande i panik flera kvällar i rad! Mycket belåten.

Lön imorgon, så den sinande kassan fylls på och den fylls på ytterligare när jag vart på Klockarbo och jobbat 2-6/1. Så där mås det också bra för tillfället.

Oj, vad mycket bra som händer at this time. Får hoppas att det håller i sig i några dagar till..

Garden State och The Last Kiss - båda mycket bra filmer

Jag borde verkligen lära mig hela studentsången utantill. Får väl bli nyårslöftet antar jag.

Nu måste jag ta tag i projektarbetet och börja träna ordentligt inför de kommande 13 veckorna. Loggboken är inköpt så det finns inga hinder längre. Fast lite ledigt ska jag allt ha först.

 Första julen som firas endast hemma hos oss..Nu bryts tradition efter tradition..Sorgligt men sant. Det har alltid varit Hos mormor&morfar och sedan till oss eller så har vi varit hos M&M hela dagen om kusinerna också har varit där.

En tomteanekdot: Min ena tomte från när jag var liten (Hade två som kom tillsammans) har varit med i Paradise Hotel. Min tomte!

God jul då.


Kommentarer

Kommentera här: