De vackraste orden

Snart dags att jobba. Studiedag idag. Det blir en cykeltur dit i det fina vädret. Härligt med sol igen! Gårdagskvällen spenderades i Skara, eller utanför Skara tilloch med. I ett litet torp. Det var trevligt. Körde hem i natt sen. Det var mindre trevligt. Allsång i bilen var det som gällde för att hålla mig vaken. Har man varit uppe sen 6 så.

Det börjar att dra ihop sig till en massa inlämningar. Jag måste nu få min hjärna att fatta det. Tur att det är lång helg.

Imorgon blir det solodans-Amandatime och Jeopardy med kanske Torsten också, det var ju vi som skulle ställas emot varandra i denna frågesport, och sedan är det Katedralkväll. Fråga mig inte varför. Förra katedralkvällen kom det kanske 2 st som inte gick på skolan kändes det som. Det var endast en massa elever där. Men, ja. Kanske blir vi positivt överraskade i år.

Trippelkaks fikakvällen var trevlig. Nämnas kan ju att vi inte endast var "de fyra" utan 6 pers till. Rappakaljan gick dock lite segt. Vi konstaterade att Borsnyjak (stavning antagligen inkorrekt) faktiskt är en person från Bosnien (som Ingen trodde) och att Nalle Puhs mellannamn antagligen inte är Lari Fari.

Jag känner mig välkommen. Imorgon skickar jag iväg kontraktet, underskrivet och klart.

4 månader kvar

 


Kommentarer

Kommentera här: