Vet ni vad

Imorgon kommer jag hem.
Känslan är konstig. 
Jag kommer att babbla franska utan att tänka mig för. Det är inte för att "skryta" med min franska. Det bara slipper ur mig då och då.
I morgon vid den här tiden är jag hemma!!!
Inte riktigt klokt.
Fast först ska jag ta mig igenom en 12 timmars resa. Tåg - vänta -flyg - tåg - tåg - tåg.
Kan nämna att mellan 18.45 och 22.35 kommer jag att sitta uttråkad på ett tåg (Ett av de tre tåg som jag ska kravla mig upp på under kvällen med min gigantiska väska.) Slå mig en pling eller underhåll mig gärna med sms. Då blir jag glad.

Vi ses i morgon Sverige!

(Pappas hamburgare väntar på mig i kylen..mm..jag ska vara riktigt hungrig när jag kommer hem. Och så blir det fika!)

Fast först har jag ju massor att göra i morgonbitti. 
Sova kanske.

Hur ska detta nu gå? (Jag bjuder på den..)

image170

Kommentarer

Kommentera här: