Önskelista

Klart att man måste ha en sådan. 
Jag är fortfarande livrädd för att alla som är där jag är på lördag kommer att ställa sig och sjunga ja må hon leva på franska. 
Det kommer säkerligen bli en födelsedag att minnas.

Bästa presenten blir att familjen kommer och det är exakt en månad kvar på min födelsedag. Att de kommer att ha med sig en hel del grejer ,kända och okända, är ju inte heller helt fel...

Men önska kan man ju alltid. Detta infinner sig på min. (och Anton, se och lär, så här skriver man en önskelista som inte kostar skjortan ;-P)

♥Jag börjar med en önskan som jag vet kommer att gå i upplevelse. 
Jag önskar att jag kommer att få träffa fler härliga människor härnere och att jag kommer att få vänner för livet.

♥Jag önskar att jag från och med nu vågar visa direkt vem jag är, inte bli den som iakttar. Vad har jag att förlora liksom? Gahh! Nu ska jag ta i tu med det där vad det nu är som finns någonstans i mig. Vi är inte vänner i alla fall. 

♥Jag önskar att jag verkligen kommer att kunna prata och förstå franska mycket bra när jag åker härifrån. Jag har lite mer än 10 månader kvar i detta land. 10 månader eftersom att vi har bestämt att jag ska åka hem kring 1 augusti - om jag nu skulle få för mig att börja plugga..Man vet aldrig..

♥Jag önskar att vi får mycket snö här i år. Förra året var det lite, då borde det ju logiskt bli mer i år..eller? Jag ska i alla fall åka skidor. Och jag går från Mössebergsbacken till Alperna, möjligen ett stort steg men barnbacken; här kommer jag!

♥Jag önskar mig inte många materiella ting (=tecken på att man börjar att bli gammal...) Men jag skulle så gärna vilja ha photoshop. Eftersom jag är kass på att måla med mina händer så möjligen kan jag bli snäppet bättre med hjälp av vår teknologiska värld..typ. För jag älskar verkligen att pyssla ihop grejer. 

Ja, det var väl det. Och jag hittade en "gammal" bild på mig själv. 

image58


Ja, och så önskar jag såklart att i alla fall någon av mina önskningar slår in...

Kommentarer

Kommentera här: