Blåa fönsterluckor ger glädje

Om ni vill veta hur man håller ett valthorn är det bara att fråga. Jag har ägnat några timmar idag åt att visa 1:or detta härliga instrument. Fast hur man spelar, det kan jag inte hjälpa er med tyvärr..
I morgon är jag tillbaka som danslärare igen och får göra det som jag är bra på.

Helt slut nu, kom hem för en halvtimme sedan ungefär har varit på jobbet i 12 timmar. Eller inte riktigt, var nere på stan och åt och köpte 4 fina glas som jag har tittat på länge. Nu var det 30% så jag slog till, dock fick jag inte med mig dem på cykeln så jag ska hämta dem i morgon. Kanske kommer det upp en liten bild här. Jag vill gärna få in lite mer inredning bland mina inlägg, det är något som intresserar mig och det som jag känner att det kan vara kul att dela med sig av.



franska hus på landet.

Kommentarer

Kommentera här: