Några små ord

Ser fram emot morgondagen. Då ska det planeras så det står härliga till! Har mina sista lektioner med dansgrupperna på musikskolan och det ska bli lite överraskningar och sådant kul. Måste bara komma på vad.. förslag, någon?

På onsdag har vi dansavslutning för släkt och vänner, sen är det alltså slut. Jag är inte danslärare mer. Trist, men jag ser verkligen fram emot att få börja plugga i höst! :)

 

Så, dags att krypa ner i sängen för att ha mycket energi imorgon. Tror att det får bli en morgonpromenad upp på berget - en mycket bra start på dagen. Tanken är också att rummet ska städas.. jo, så måste det bli. De sista bakterieuppgifterna ska också göras, och skickas in. (Sa jag förresten att jag fick 24/25 på förra inlämningen? och då var det där sista ett riktigt slarvfel, hade helt enkelt missat att svara på en grej..attans..) På tisdag har vi sista föreläsningen.

 

Gratta mamma får man ju inte heller missa även om hon fick sin present redan idag. Hade köpt presentkort på MQ och hon åkte till Skövde för att shoppa med mina syskon idag. (vi har inte MQ i vår lilla stad). Så tänkte att det var lika bra att hon fick det nu om hon nu skulle hitta något fint.

Timmen är sen.

Bonne nuit!


Kommentarer

Kommentera här: