Projekt och promenader

Har suttit i sjuttioelva år och försökt hitta ett typsnitt som jag har sett på lite olika ställen. Till slut hittade jag det äntligen! Precis i samma sekund som jag sa till mamma "Jag hittar det INTE!!"
Har påbörjat ett litet projekt nämligen som jag tänkte visa sen när det är klart, sitter och knåpar som bara den.

Annars så har jag varit in the big city (=Skövde) med mina syskon idag och reahandlat. Jag råkade få med mig fem skålar (ett skålförbud borde kanske införas..ska fundera på den ett tag till..), ett dushdraperi, en sjal, en tunn jacka och säkert något mer som jag glömt för stunden. Tänk så mycket jag tjänat.haha.

Jag har även utnämt mig själv till innehavare av titeln "flest tipspromenader på sex dagar". Hela tre stycken har det blivit, dock endast en på min fritid då de andra två var med jobbet. 

Jag, mormor och Julia knatade upp på berget igår. Det är något speciellt och somrigt med tipspromenader ändå..


 

Kommentarer

Kommentera här: