Glimtar från ett mellanår [2]

 
Första juli spenderades hos syster i Stockholm. Vi fikade på fina caféer och lunchade på Vigårda. Bland annat.
 
 
Jag köpte en hatt när jag hängde med mig själv en heldag i Göteborg.
 
 
Åkte med mamma och pappa till Smögen över dagen.
 
 
Jag höll min första föreläsning och hade min första röstworkshop på min gamla gymnasieskola och fick jättefina utvärderingslappar. Sen åkte jag tillbaka till Linköping igen.
 
 
Vi fick till en minikräftskiva.
 
 
Sen åkte vi på en minitripp till Istanbul och träffade på denna gumma bland annat. Mer om den resan här, här, här och här.
 
 
Jag fyllde år och det var en urfin födelsedagshelg som avslutades med stor kakbuffé.
 
 
Åkte till Paris i med mamma och stormtrivdes såklart. Här kan man se lite fler bilder
 
 
En kväll i november gjorde vi egen sushi. Massor med sushi.
 
 
Sen blev det december med allt vad det innebär. Ja, några ljusglimtar har det allt funnits detta år som trots det är ett mellanår. Men 2013. Det är då allt händer, examen är nära nu. Både spännande och skrämmande att inte veta var jag kommer att befinna mig om 6 månader. Men hjälp, 6 månader. Vad lite det såg ut när jag skrev det nu. 
Njuta fram tills dess ska jag göra i alla fall. Och försöka skriva en magisteruppsats..
 
Gott nytt år!

Kommentarer

Rebecca

fina bilder ^^

2013-01-17 12:25:47
URL: http://rebeckhaam.blogg.se

Kommentera här: