Laddar om inför ett nytt år

Jag hamnade i någon sorts bloggsvacka ett tag. Eller jag har liksom inte gjort så mycket intressant mer än att fira jul och plugga. Och så tog vi en sväng till hufvudstaden också så vi slapp tänka på allt vad magisteruppsats och tenta heter. Teater, bio, god mat och shopping. Det var fint, men någon kamera fick jag inte med mig dit. Nu känner jag lite inspiration igen och jag tänker att 2013 kommer att bli fantastiskt. Tänkte summera året lite så småningom också. Men först: årets sista tulpaner (eller första för säsongen, hur man nu vill vinkla det).
 
 

Kommentarer

Christine&Paris

Sådär är det ju ibland. Inspirationen kan inte alltid ligga på topp :) Fina tulpaner. Jag köpte blommor igår, har ingen aning om vad de heter men de är ju fina i alla fall ;)

Ok, ska hålla utkik! Måste gå genom biler med. Uff, finns för många, ångest!

2012-12-30 21:26:21
URL: http://christineiparis.blogg.se

Kommentera här: