Några glimtar från ett mellanår

 
Några minuter över midnatt på nyårsnatten togs dessa foton. En fantastisk start på 2012 helt enkelt men detta år blev sedan något slags mellanår med flera dippar. Fast en del fina tillställningar och äventyr har det som tur är blivit också.
 
 
En stringhylla hittades i min gammelmosters garage. Jag sa tack och bock. När den väl kom upp i början av februari hade jag fått kök och badrum renoverat också. Tack och bock för det också (fast jag hade världens finaste gamla gula kök).
 
 
 Fram till mitten på mars kämpade vi med kandidatuppsatsen. Och sen firade vi att framläggning och opponering var över genom att åka till Norrköping och luncha på Bagarstugan.
 
 
Sista mars var det en fin konsert på Linköpings bästa fik (Babettes).
 
 
Valborg och roadtrip i Östergötland. Vreta Kloster, fika i Motala, lunch i Vadstena och vi avslutade med en glass i Ödeshög (och några loppisar där emellan). Det var en härlig dag men omständigheter gjorde den sämre. Bästa sällskapet hade jag i alla fall.
 
 
Jag hoppar över maj månad. Bäst så. Innan midsommar for jag och en vän till Italien för en snabbvisit. Underbart med sol och bad. Mer om den resan här, här och här
 
 
Sen blev det sommar. Med jordgubbar, blommor och en hel del jobb. Det var en okej sommar ändå, bättre än förväntat. Det var positivt.
 
Resten av året tar vi en annan gång. :-)

Kommentarer

Karin O

Så många fina bilder:)

Gott nytt år!

kram

2013-01-01 07:29:31
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera här: