Tre bilder från instagram

I helgen var jag tillbaka i Stockholm och när jag gick förbi den här kunde jag inte motstå den. En gul väska i retrotyg, för fin för att inte unna sig. Jag känner på mig att den kommer att få följa mig vart jag än går i sommar.
 
Och här står lite nytt fast gammalt. Tredje gången i år som vi besökte loppisen Östregård utanför Moheda och tredje gången som jag kom hem med en fin plåtburk.. Jag tror den kostade 55kr. Ingenting om ni frågar mig. Och glasburkar kan man ju inte ha för många av så det blev några sådana också..
 
I bokhyllan trängs böcker med fina lådor från Bungalow, mon amie-porslin, ett gammalt rappakalja, glasvaser och loppisfynd. Jag känner längtan efter att få inredningsblogga samtidigt som en prestationsångest utan grund hindrar mig. Ska ta tag i den nu. Jag måste sannerligen sluta bry mig om vad andra tycker och tänker och bara göra vad jag vill. Hur många är det som hittar hit liksom. Typ 10 personer. Så som jag sa, prestationsångest helt utan anledning.
 
Och på instagram heter jag såklart yttersttrivsamt. Tjipphej. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Susanne

Vilken härlig blogg!!

Svar: Tack! Va glad jag blir!
Maja

2014-08-15 19:17:16
URL: http://plateofcupcakes.wordpress.com

Kommentera här: