Hej igen

Efter lite justeringar är bloggen igång igen. Inte riktigt klar men nästan så det får duga så länge.
Sedan sist har jag fått fina örhängen på posten av min mamma, möblerat om i köket (baara 3 månader kvar med rött köksgolv!) och fixat ett fint stilleben på linneskåpet. Jag har även ägnat veckan åt att förstå att vi faktiskt har köpt en lägenhet. Hur galet är det inte liksom. En bild genomgång från instagram får det bli.
 
   Ytterdörren till vår lägenhet. Bilden knäppte jag på visningen.

Kommentarer

Carolina

Vilken fin blogg du har! Och spännande med ny lägenhet! :) Här ska jag följa och inspireras! Ha en fin söndagkväll!/C

Svar: Men tack! Va glad jag blev av din kommentar! (ska jobba på att uppdatera lite oftare nu då bara.. :-P)
Maja

2014-09-21 20:06:17
URL: http://carpia.blogg.se

Kommentera här: