Sen sist har jag..

..firat påsk med familjen ♦ promenerat bland blåssippor på berget ♦ läst ganska så många sidor Harry Potter ♦ ätit godis ♦ haft grillpremiär ♦ vaknat alldeles för tidigt flera helgdagar ♦ köpt två mattor ♦ dansat ♦ köpt ny bil som går på gas ♦ ätit den nya magnumglassen med hallonsmak ♦ ätit en till sån där glass..♦ sett Gone girl ♦ ätit vildsvin ♦ varit på en 6 perioder lång hockeymatch ♦ provat ett nytt pass på gymmet ♦ ändrat om lite här hemma ♦ nästan bestämt mig var tavlorna ska sitta.. ♦ fikat utomhus i solsken ♦ bakat kakor jättesnabbt ♦ promenerat i okända och kända kvarter. 
Bilder från påskhelgen.
 
 

 

Kommentarer

Malin / Inte vego, men

Mm, kanelbulle... *hämtar en från frysen*

2015-04-14 20:24:54
URL: http://intevegomen.blogg.se

Sandra Lundin

Låter så härligt! Vad är det för kakor du bakar så snabbt? ;)

Svar: Såna där chokladsnittar med pärlsocker. Bakade dem på en kvart en gång på gymnasiet när jag på morgonen kom på att jag skulle ha med mig kakor (en normal människa hade väl gått till ica istället..haha). Lite kortare tid i ugnen och jag hann med bussen..
Maja

2015-04-15 07:53:18
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera här: