Finpost, hej igen och något oerhört jobbigt

 
En dag för några veckor sedan bestämde jag mig för att unna mig lite nya lådor. Man kan inte ha för många lådor är min filosofi och dessa är så miljövänliga de kan bli. Så här skriver Mokkasin på sin hemsida:
 
"Boxarna är handgjorda och klädda med indiskt träfritt papper, gjort av återvunnen bomull. 
Bungalow är ett danskt företag med sina sina rötter och bokstavligen sitt andra hem i Indien. På det viset jobbar man nära med det indiska folket och kunniga hantverkare, man värdesätter etik och kvalitét.
Genom sättet att arbeta på hjälper Bungalow till att minska avverkningen av träd och bevara miljön i Indien. Man jobbar aktivt för att bevara den indiska landsbygden och det tradionella hantverket."
 
 
Bungalow heter alltså märket och lådorna finns i flera mönster och storlekar. Inte sponsrad överhuvudtaget utan jag vill bara uppmärksamma den finaste webbshopen samt dessa lådor som är vardagslyx för själen och samtidigt gjorda med bra villkor.
 
 
Och ja förresten, hej igen! * vinkar som bara den*.  Jag hoppas jag börjar hänga lite mer här nu.
På instagram (yttersttrivsamt) kan man läsa om att jag just nu genomgår en tung sak. Jag var gravid i nästan 22 veckor men nu är jag inte gravid längre.. Jag hoppas jag kan skriva mer om det här längre fram men just nu är det fortfarande lite för nära men jag vill heller inte posta glada inlägg här utan att nämna att de senaste veckorna har varit de jobbigaste i mitt/vårt liv. 
Så.
Ta hand om er och vi hörs snart igen.

Kommentarer

Sandra

Men usch, Maja, vad jobbigt att läsa. Det är min absolut värsta mardröm att behöva gå igenom och varje gång jag läser om andra som fått göra just det gör det ont i mig. Skickar massvis med tankar och kramar och hoppas att ni kan läka ihop snabbare än ni tror <3

Svar: Tack <3
Maja

2015-12-18 07:54:10
URL: http://atilio.metromode.se

Vicky

kan inte föreställa mig vilken sorg. men så viktigt att du delar detta (kanske både för dig och andra). stora stora kramar.

Svar: tack. Ja, det känns viktigt att någon gång berätta den långa historien. kram
Maja

2015-12-18 16:36:53
URL: http://vickys.se/

Carolina

Åh! :( Så himla sorgligt. Kan inte föreställa mig vilken sorg det måste vara. Tack för att du delar med dig. Varje litet frö som växer och som faktiskt får komma ut som en bebis är verkligen ett mirakel och vi behöver prata med om alla graviditeter som faktiskt inte slutar som man vill. Stor styrkekram till dig! Hoppas verkligen att du en dag får genomgå hela graviditeten och invänta ett litet barn <3

Svar: Tack, det hoppas jag också <3
Maja

2015-12-19 10:12:38
URL: http://carpia.blogg.se

Kommentera här: