En random lista

Hittade en fin liten lista hos Sara som jag bestämde mig för att fylla i.
 
hur ser din skrivbordsbild ut?
Så här 
 
en bild du tar exakt nu, med photobooth!
hej hej!
 
 
det tråkigaste som hänt dig i år.
Jag väljer att fokusera på bra saker i år så passar på den.
 
det bästa som hänt i år.
Jag får fast tjänst vilket ju är bra för livssituationen i sig. 
 
tre senaste sms.
- Åh, vad bra! hör av dig direkt. :-) tack för senast. kram.
- Reserverad titel finns att hämta på biblioteket..
- Tack, det ska jag göra. Ha det så mysigt i Falköping i helgen och hälsa alla så gott. Toppen, då satsar vi på sushikväll den 16e! 
 
nuvarande beroende
mat: Hallonyoghurt med ekologiska cornflakes och linfrö.
kläder: Vill bli bättre på kläder. Ska rensa/städa min garderob inom kort och få lite inspriation. Glad över jobbkläder så jag slipper tänka på det just nu.
musik: Mest poddar just nu men gillar Vernica Maggios nya och att kika igenom spotifylistor med akustiskt sound.
 
ett jobb du aldrig kan ha.
Trädgårdsmästare pga alldeles för allergisk.
 
något du inte gillar hos andra.
 
Alldeles för mycket självcentrering.
 
en dålig sida med dig själv.
Kan inte hålla tyst om jag hör någon säga något som jag vet är fel, då måste jag korrigera. Sjukt störande, måste jobba med det. Vad gör det liksom om det inte gäller en tid eller datum då vi ska ha möte etc.. Besserwisserfasoner..
 
en maträtt du är sugen på just nu.
Jag har fått lite dille på falafel, så jag får säga det.
 
 
helgplaner? 
Åka hem till föräldrarna tillsammans med sambo och svärföräldrar. Äta gott i det nya växthuset och kika på tranor är våra planer där.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här: