Home stories

Jag fick  denna bok i julklapp och när jag tittar i den får jag så mycket inspiration och en härlig känsla sprider sig i kroppen. Det är en känsla som jag älskar att känna. Home Stories av Ida Magntorn - en av de finaste inspriationsböckerna som jag har i bokhyllan.
 Att bläddra i vackra böcker är bland det bästa jag vet och jag har lusläst varendaste liten mening i den här och tänker att jag snart måste gör det igen.
Tips, vackra bilder, fina texter och annan inspiration som man bara vill insupa. Fantastiskt fint upplägg.
Lista över vackra blommor som får mig att vilja åka till blomsteraffären och köpa dem alla genast.
 Och stilleben. Jag har ändå fixat lite stilleben här hemma men skulle vilja bli bättre. Och här var sidan för mig. Full med tips.
 
Helt klart en bok att ge en inredningstokig i present eller köpa till sig själv som vardagslyx.

Kommentarer

Kommentera här: