Det är dags att ses igen nu

Det var 2 och ett halvt år sen senast vi sågs (alldeles för länge sedan om ni frågar mig, en gång om året var länge ett mål som uppfylldes år efter år) men nu har det äntligen hänt. Vi har bokat en resa hit. ↓ 
Staden jag blev förälskad i på riktigt i juni 2008 och som jag firat två nyårsaftnar i. Staden som var min sommaren 2009 då jag spatserade runt där på gatorna i över en månad och då drömmen om att få bo i denna stad på ett sätt blev sann. Nu ska jag få flanera runt där sista helgen i maj, hand i hand med honom. 
 
Efter det vi varit med om de senaste månaderna känns det så bra att ha detta att se fram emot och det känns bra kunna se lite framåt igen. 
 
För den som vill ha en Paris-boost kan man klicka sig in på dessa inlägg, jag har ju faktiskt bloggat om Paris förr om man säger så..
Och här är ju faktiskt jag men lite yngre än nu bara då detta är i oktober 2012. Nöjd över att vara i Paris helt klart.
 
Har ni några Paris-tips? Jag har ju en del saker på lager som "måste göras/ses/besökas" men jag tänker att jag även vill samla på mig några nya guldkorn.
Och om nu någon har missat det så vill jag avsluta med att säga att jag är så himla pepp! Det är ju annars inte en slutsats som man kan dra efter detta inlägg.. ;-)
 

Kommentarer

ISA

gud vad jag satt och försökte klura ut vilken stad det var på de första bilderna. Men paris!! så underbart :D

Svar: Haha, det var kanske inte så uppenbart som jag som Parisnörd trodde. :-) Ja, det ska verkligen bli fantastiskt!
Maja

2016-01-26 15:59:02
URL: http://isabyl.devote.se

Amanda

Har aldrig varit i Paris, men det finns med på min lista med städer jag vill se och upptäcka.

2016-01-26 20:53:28
URL: http://momentswithme.blogg.se

isflingan

Musee Marmottan är mitt favoritmuseum alla kategorier :) kan sitta där i flera timmar och titta på näckrosor. ..så lugnt och fridfullt i det lilla museum.

2016-01-26 21:12:57

Jessica

Vad kul med Paris, blir lite avis! Har också en speciell relation till Paris, jag förlovade mig nämligen där förra våren. Känns verkligen som en stad man aldrig tröttnar på!

2016-01-27 22:27:16
URL: http://yiskha.blogg.se

Kommentera här: