En sammanfattning av 2015 juli-september

Juli
Månaden då alla var lediga förutom vi. Vi gjorde dock det bästa av situationen och åt middag på restaurang, cyklade på helgutflykt och jag gick promenader runt sjöarna. Det här var även månaden då jag hittade fina mon amie-koppar i antikaffären som ligger i källaren på vårt hus.
 
Augusti
Äntligen semester! Vi stämplade ut och hade tre fina veckor, vi prickade verkligen in rätt väder. Vi bilade runt i norrare delar av Sverige, bodde på urfina bed&breakfast, fick vårt piano och så åkte vi en sväng till Prag också. Det var även nu som vi fick reda på att jag var gravid så det var sannerligen en lycklig månad.
 
 
September
Jag träffade fina vänner i Stockholm en helg, fyllde år, hade besök av familjen och bror min byggde en hylla i vår nisch. September var visst en bildfattig månad av någon anledning men inte sämre för det på något sätt.
 
Jag väljer att stanna där. November och december har ju varit som de varit och inte så mycket annat har fått plats i tankarna och livet. 
Nu ser jag fram emot 2016 som jag hoppas blir ett bra år med ett lyckligare slut. God fortsättning på det nya året!

Kommentarer

Kommentera här: