En lista om onsdagen

En lista som jag hittade att jag gjorde för ca två år sedan, dags igen tänkte jag då.
 
☞ Hur såg du ut för exakt 1 år sedan?
 
 
Jag är dålig på att själv lyckas hamna på bild men märk väl att det här är andra inlägget på två dagar med bild på mig själv. Det finns hopp! ;-) Det här är lite tidigare än mars men ändå, lite mer än ett år sen då.
 
☞ När vaknade du imorse?
Först 6.24 när sambons klocka ringde, sen 06.53.
 
☞ Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Mycket oklart. Antagligen, jag behöver inte gå upp än (pga vaknar när sambons klocka ringer).
 
 
☞ Har du ringt någon idag, vem och vad sa ni?
Ja, på jobbet men det är sekretess på sånt.
 
☞ Vilket humör är du på?
Det var bra men uppgivenhet och lite ledsamhet smög sig på när jag kom hem. Nu är det lite bättre igen.
 
☞ Har du ont någonstans?
Möjligtvis att lite träningsvärk börjar smyga sig fram.
 
☞ Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Något sött. Helst röda bitar, de är mina bästa godisar.
 
 
 Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Var barnvakt till en söt 1-åring som jag är ungefär en gång varannan vecka.
 
☞ Vad har du på dig idag?
Tre outfits har jag haft idag. Tog på mig träningskläder på morgonen, bytte om till bussarong och vita byxor på jobbet (älskar arbetskläder!), sen tränignskläder igen och nu pyjamas efter dusch.
 
 Vad ska du göra ikväll?
Har tränat och nu är det soffhäng som gäller. Jag har blomsoffan ikväll.
 
 
☞ Vilken var den första låten du satte på idag?
Inte lyssnat på något annat än lite morgonradio idag. Jag är överlag dålig på att sätta på musik när jag är hemma (förutom radion då), jag kan komma på efter en timma när jag suttit och grejat att det är helt tyst. Jag gillar nog den där tystnaden ändå, men ibland kör jag igång nån podd eller spotifylista då.
 
 Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Färgglada kartongpapper i olika storlekar (hittade jättebilliga!).
 
 Och helgen då, hur blir det med den?
Den blir fin! Oplanerad lördag men blir säkerligen lite fix och sedan herrgårdsbrunch och utflykt med vänner på söndagen. Ser fram emot det jättemycket. Hoppas på att jag vågar ta med mig kameran och också ta fram den och fota en massa.
 
 

Kommentarer

Kommentera här: