Frukost med swedish grace

Igår invigdes äntligen vårt nya frukostporslin från Rörstrand som jag vann i en instagramtävling (ej sponsrad). Jag älskar att fota frukostar och en frukost med fin inramning är det bland det bästa som finns en helg tycker jag. När man hinner med att lägga upp smöret i en liten skål, får dricka te länge och skär upp apelsin på fina fat. Skålarna tycker jag egentligen är lite för stora för fil/yoghurt så de kommer nog att få agera mer salladsskål eller tomatskål framöver men fina är de helt klart.
 
 
Till helgfrukost brukar jag lyxa med rostat bröd med lite marmelad och vi lyssnar på p4. Det enda dumma med just den här frukosten var väl att den blev så sen på grund av sommartiden. Bra dock att man kan komma ikapp och ställa om sig idag då det är ytterligare en härligt ledig dag.
 

Kommentarer

Jessica

Men du vilka härliga bilder!!!

2016-03-30 10:49:14
URL: http://jessicaandersdotter.se/blogg

Kommentera här: