Fun facts eller helt (o)vanliga egenheter

Lets gå igenom lite onödigt vetande.
 
✌ Jag älskar att tömma förpackningar. Missförstå mig inte, jag tycker inte om att konsumera en massa. Utan jag liksom gillar när vi har använt slut på en förpackning till sista kornet/grynet/smulan och då jag får slänga förpackningen i återvinningen. Tycker även om när glasburkarna (som vi har lite blandade saker i) börjar ta slut och jag får fylla på dem igen. Jag ♥ fylla på saltkaret. Ni ser ju vördnadsblicken till fiberhavregrynen. Och det här är nog en av de första bilderna på mig här på länge. *tänker bli vän med kameran någon gång*
 
 
✌ I sjuan hade jag en kille i min klass som skrev "o" medsols och jag som skrev åt andra hållet (som jag antar att de flesta högerhänta gör? eller? jag kan ju ha helt fel här och vara sjukt normal istället) började då också skriva medsols av egentligen ingen anledning alls. Och jag gör så än. Både nollor och o:n. Nedan ett excellent exempel. Översta ordet med medsols o:n och nedersta med motsols o:n (som även tog mig några millisekunder längre att skriva pga var tvungen att tänka till ordentligt).
 
 
✌ Jag klarar inte att komma försent. Jag lovar. Jag försöker till och med ibland. Men kommer ändå alltid någon minut i eller prick på slaget. Därför får jag nästan alltid vänta på folk. Gillar egentligen inte att vänta på folk, försöker komma några minuter för sent (alltså allvarligt, kan hänga extra länge i hallen efter påklädning för att minutrarna ska ticka. men det hjälper inte!!)
 
✌ Jag hoppar i varje land (och ibland stad) jag kommer till. Jag har roat en del folk med andra ord, jag brukar inte lyckas på första försöker om man säger så (eller fotografen lyckas inte skulle jag ju kunna skylla ifrån mig på). Här kommer några smakprov i hopp, allt från Kalmar till Istanbul. 
 
 
Det var allt för den här gången det. Någorlunda kort och koncist, det är ju egentligen inte min grej men plötsligt händer det.

Kommentarer

Rania {Rania Maria Photography}

Svar: Hej Maja, vad trevligt att du hittat hit och tycker om det du läst - det glädjer mig. Du är varmt välkommen och hoppas du kommer tycka om det du hittar i arkivet och det jag kommer publicera framöver. Kram och fin tisdag till dig!

2016-03-15 07:22:41
URL: http://thewaveswemake.se/raniamaria

Wilda

Åh så härliga hoppbilder och jättekul fakta ju!

2016-03-16 10:01:16
URL: http://reaktionista.wordpress.com

Kommentera här: