Påskhelgen med pulled oumph!, loppisfynd och fler projekt

Under påskhelgen har jag:
 
☞ Besökt flera loppisar och second hand-affärer. 
 
 
☞ Fyndat årets hittills bästa grej = soffa till hallen. (hurra!)
 
 
☞ Ätit falafel i solen.
 
 
☞ Kikat på fina radhus på promenad i vårsolen.
 
 
☞ Påbörjat ett projekt som flera säker skulle halshugga mig för (jag skulle ha halshuggit mig själv för några år sen..). Ni får se mer en annan dag.
 
 
 ☞ Planterat en avokadokärna!
 
 
☞ Ätit pulled oumph! för första gången. Så gott! Vi gjorde med pitabröd och en massa grönsaker.
 
 
Och hängt med familjen såklart. Och ätit påskägg och läst bok och hejat på Växjö lakers (ishockey) och nyst en hel del (hej pollensäsongen!). Fin påskhelg helt klart. Nu är jag laddad för 4-dagars vecka på jobbet. 
 

Kommentarer

Alicia

Vilken himla perfekt soffa! Bra fyndat :D Och lycka till med avokadon! Jag satte tre kärnor för kanske 4-5 veckor sen och nu äntligen har den ena börjat spricka och visa en liten äcklig grodd-tunga :)))

2016-03-29 09:52:56
URL: http://aliciasivert.blogspot.se/

Amanda

Superfin soffa! Och pulled oumph (eller oumph öht) är riktigt gott ^^

2016-03-29 09:57:28
URL: http://momentswithme.blogg.se

Kommentera här: