Förhandsvisning, anemoner och kommande inlägg

Idag hade vi förhandvisning på lägenheten. Ett par som ville kika nu medan den bara ligger som kommande. I och med det är lägenheten i tipptopp skick och superstädad - så skönt inför helgen! Eftersom vintern även håller ett starkt grepp i mars även här nere i Växjö så passade jag på att våra till det lite här hemma med en bunt anemoner. Världens finaste blomma enligt mig (tätt följd av ranunkel) och nu pryder de vårt matsalsbord. 
 
 
Annars då. Jo, mycket som rör sig i mitt huvud just nu. Skulle behöva sitta otaliga timmar bara för att få ner mina tankar och idéer på pränt. I bloggväg håller jag iallafall på att sammanställa en serie med inlägg som handlar lite om föräldraskap och våra rutiner. Om nu någon är intresserad av det vet jag inte men mest skriver jag det ändå för mig själv så att jag inte ska glömma. Första kommer förhoppningsvis upp nu i helgen, då med tema sömn och nattning. Håll till godo!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här: