Les papillions

Rastlös som en liten gnu. Samtidigt som jag känner att jag måste verkligen vila upp mig idag så att jag inte blir sjuk. Hostan kommer, hostan går.. Vill ge mig ut på en lång joggingrunda men får nog skippa det om jag ska kunna jobba nästa vecka. Typiskt. När ska jag kunna träna igen? Jag känner på mig att det är bra att vara i bra slag i Schweiz..

Midsommar var..svensk (regnet var alltså vår bästa vän). Men det var trevligt ändå. Satte upp partytälten under ca 3 timmar i ösregn varav ett (utan beskrivning) fick kasseras trots stor hängivenhet från oss allihop. Tillslut fick vi acceptera att det hela inte riktigt gick ihop. Mysigt blev det i alla fall och efter god mat, prat, hård kamp på fotbollsplanen, lite musik och lite mer prat så bar det iväg hemåt. Var snäll och skjutsade hem Torsten så det blev småvägarna över Broddetorp och Torbjörntorp hem. Jag hittade! Och skönt att slippa tråkiga Skaravägen. Men när kommer jag att åka den igen tro?

Härligt var det att träffa alla igen. När kommer det hända igen tro? Det är tur att vi lever i en så teknologisk värld och att internet är uppfunnet. Jag ska ha stor koll på många.

Imorgon är det 2 månader kvar!


Kommentarer

Kommentera här: