Inte-listan

Knåpade ihop en lista med fokus på inte.
 
Jag plockar inte ur min väska direkt när jag kommer hem efter en weekend/semester. Den kan stå några dagar faktiskt om jag inte tar mig i kragen.. När jag tänker efter så vet jag inte om den är helt urpackad från att jag var i Stockholm första helgen i oktober..
 
Jag använder inte en för stark tandkräm vilket har lett till att vi har varsin här hemma med olika märken.
 
Jag äter inte blodpuddig och ärtsoppa. Ändå rätt klassiska "äter inte-saker" va?
 
 
Jag kan inte blinka med ett öga. Är världens sämsta flörtare med andra ord.
 
Jag klarar inte av att gå ensam på samma trottoar som en katt. Jag byter sida. Blir för rädd.
 
Jag lyssnar inte på musik så ofta när jag är ensam. Borde bli bättre på det, vill lyssna mer på musik men glömmer liksom bort att man kan trycka på play-knappen.
 
 
Jag orkar inte vara uppe länge på kvällarna längre när det är jobb dagen efter. Kryper gärna ner vid halv tio-snåret redan.
 
Jag skickar inte de mail som jag borde skicka. Jag vet inte varför. Skjuter det framför mig men borde ta tag i det så jag får det gjort.
 
Jag vet inte hur det kommer att gå på första passet med gravidyoga ikväll, men jag hoppas det går bra!
 

Kommentarer

Christine's Stories

Rolig lista! Jag är likadan med mail, haha! Värdelös faktiskt. Måste skärpa mig :)

Visste inte att du ska bli mamma?! Grattis :) Hur långt gången är du?

Svar: Tack! Går in i vecka 28 imorgon. :-)
Maja

2016-10-11 16:38:06
URL: http://finest.se/christinestories

JUNITJEJ

Vilken trevlig lista. Är det ok om jag gör samma men med mina svar?

Svar: Självklart! Kör på! :-)
Maja

2016-11-20 12:06:59
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera här: