Söndagsfavoriten #1

Nu tänkte jag starta upp en ny kategori här på bloggen som jag valt att döpa till:
 
 
Planen är att på söndagar (kanske inte varje, vi får se) tipsa om en blogg eller instagramkonto som jag gillar lite extra. Kanske någon som jag precis hittat till eller ett konto som jag följt länge. Sprida lite kärlek. 
 
Först ut är Kajsavisual. Som både har blogg och instagram. Plus en urfin webbshop där hon säljer sina egna prints och fototryck. Jag vill ha ungefär allihop.
 
 
Det var inte för så länge sedan som jag hittade hit och jag är fast. En härlig blandning av vardagsliv i Tyskland, bebis (som bara är två månader äldre än Hedvig dessutom, det blir lite extra roligt att läsa då tycker jag), DIY-projekt och inredning. Hon är sådär kreativ som jag önskade att jag vore och verkar ha ett urfint hem.
 
 
Dessutom har de precis köpt sommarstuga, ser fram emot att få se mer ifrån den.
 
 
In och kika vettja, söndagar är ju som gjorda för att läsa bloggar en stund under dagen.
 
Alla bilder är tagna av Kajsa Hagelin/Kajsavisual
 

Kommentarer

Wilda

Åh vilka vackra prints! Tack för tips!

2017-04-17 15:56:15
URL: http://reaktionista.se

Carolina

Svar: Tack för din fina kommentar om mitt jätte-Monstera! :) Jag är ingen expert på dem men jag har en stor kruka med bra jord och låter den torka mellan vattningarna. Jag har också låtit den stå en bit in i rummet då jag märkt att den trivts bättre då :) Lycka till! Och du, vilken kul idé med "söndagsfavoriten" - hoppas på att få hitta fler fina bloggar arr följa! :)

2017-04-22 11:54:46
URL: http://carpia.blogg.se/

Kommentera här: