Sparat på instagram #1

Tänkte dela med mig av vad jag sparat på instagram på sistone. Eller i december och hittills i januari blir det.
Så bra funktion det där när man vill komma ihåg något speciellt. 
 
@vardagskonst hade med ett litet kök på bild som jag tyckte (tycker!) är jättefint. Hon berättade att hon har köpt det på någon webbsajt och sen målat det och satt dit krokar osv. Vill ha något liknande till Hedvig sen.
 
@onekligen tipsade en dag om en bok som jag hoppas kunna läsa någon gång.
 
@johannamontell pysslade i decemberutmaningen hos @monthlymakers och det här ska jag komma ihåg till nästa år. Så fint! Hon har även en blogg som du hittar här → johannamontell.homespo.se
 
@vegetariskmat tipsade om spaghetti med sötpotatissås. Låter inte helt dumt alltså.
 
@siglinchen  har jag inte följt så länge och har fastnat för mycket fint på detta konto men den där planschen tycker jag lite extra om och skulle vilja hitta en med ett H. Kanske med en humla eller en häst?
 
Brukar ni spara inlägg? Dela gärna med er i kommentarsfältet.
 

Kommentarer

Kommentera här: