Trevligheter

Idag har jag fått vara snygg i labbrock. Riktigt kul var det att kolla och lukta på bakterier och ta bakterieprover från hals och händer. Nästa vecka får vi provsvaren.

 

Tog mig till Skövde med tåget lite tidigare så jag hann med en sväng på stan också och fick med mig lite smått och gott hem. Idag fick jag nämligen lön!

Ett fotoalbum - nu ska jag printa ut alla bilder från gymnasietiden och studenten.

A piece of cake - Kokbok från Leila med en massa kak- och tårtrecept.

Krokodiler pratar inte svenska - av Unni Lindell. En massa härliga citat från barn.

Morsdags present till mamma.

En fototidning. Jag har nämligen bestämt mig för att köpa en systemkamera, en sista lyx innan jag blir fattig student.

 

Funkade inte att ladda upp en bild. Typiskt.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera här: