Oui, c'est moi, 2

 
Retro-burkoholic
 
Jag älskar teak, porslin från 50-60-talet och trasmattor.
 
Jag har en förkärlek till plåtburkar och har av vissa blivit kallad burkoholic. Och ja, jag kan inte annat än hålla med. Jag vågar inte ens räkna dem längre.. och glasburkar är också fint så jag har ett antal sådana också. Tänk att en burk kan trollbinda en så. 
 
Loppisar är underbart och mina möbler består till större delen av loppisfynd och sådant jag fått från mormor.
 
Jag samlar på vackra böcker (och bara böcker också för den delen). Hyllor fyllda med böcker är verkligen hur fint som helst.
 
Mer lägenhetsbilder kommer i "hemma"-kategorin så småningom. :)
 

Kommentarer

Vicky

å så fint. berså! <3

2012-07-06 22:51:20
URL: http://vickys.se/

Christine&Paris

Jag gillar verkligen din blogg, du skriver så mysigt :) Jag gillar också burkar. Antar att även jag är en burkoholic, hehe ;)

Hoppas du får en fin helg!

2012-07-07 00:18:13
URL: http://christineiparis.blogg.se

Kommentera här: