Helgens fynd

Helgens fynd från diverse second hand affärer i Linköping blev en röd plåtburk, 4 glasskålar (varav två av dem syns på bilden) och en kappa för kappriset 50riksdaler (som inte syns på bild alls). Måste ändå säga att jag är riktigt nöjd med de inköpen. 
I helgen blev det även både lussekatts- och pepparkaksbak. Ej så fagra men ack så goda!
 
Och jag kan lova (den lilla tappra skara som kikar in här ibland) att det blir lite mer aktivitet här nu. Ska försöka ge mig på Emily Dahls julkalender nämligen. Okej, jag vet. Det är redan 3:e men ja, lite efter får jag vara helt enkelt. Och lite mer efter blir jag eftersom jag tänker att lucka nr 3 kommer imorgon. 
Så var det med det.

Kommentarer

Lena

Tänk, en liknande burk har jag från mormor fast blå ;)

2013-12-03 22:26:16
URL: http://mellanhimmelomylla.blogg.se

Kommentera här: