Önskelista från Mokkasin

Eh nej, det är sannerligen inte jul snart och nej, min födelsedag är fortfarande många månader bort men jag kan liksom inte låta bli att göra en liten önskelista ändå. En önskelista från butiken, vars webbshop jag kan klicka runt på pinsamt länge. Ja, det är nästa så det är lite skämmigt när jag tänker efter. Men det finns ju så mycket fint att jag smäller av varje gång jag kikar in. Och jag är verkligen sämst på att önska mig saker när jag väl "måste" så om jag nu gör denna önskelista såhär utan detta måste så är det ju bara för mig att hänvisa till den sen när det blir september och dags för att "vara tvungen att önska sig något". Om jag nu inte själv har hunnit klicka hem några av finheterna nån kväll i soffan då jag känner mig extra värd något nytt. Fast då kan jag ju bara säga, "presentkort från mokkasin, tack". För att jag kommer att hitta fler och fler favoriter framöver, det tvivlar jag inte en sekund på.
 
1) Sötaste rådjuret "Little dear" av Daniela Dahf Henriques. 2) Finaste blommiga kuddarna från numero 74. 3) Honeycombs. Jag har just nu mottot att man inte kan ha för många av dem (men än har jag inte så många, bara tre. Så det kan ju helt klart bli fler mycket snart). 4) "Blommofon" av Jennie Ekström. Grammofon, blommor och fåglar. Mer behöver inte finnas på en tavla. 5) Orgamipapper. Jag vill lära mig, nörda ner mig och skapa alldeles för många fåglar. 6) De vackraste papprena. Innan jag köper måste jag dock fundera ut vad jag ska göra med dem. 7) Man kan inte ha för många plåtburkar. De här är från Rice.
 
Allt från www.mokkasin.com
 

Kommentarer

Kommentera här: