Vårkänslor

Det blåser kyliga vindar och och har gjort så i några dagar nu. Solen har också varit framme men i veckan hade vi en dag då vi upplevde alla väder man kan typ. Regn, ösregn, sol, åska, blixtar och rejält hagel.
 
 
Halva april har ju ändå gått så lite bättre borde ju vädret sköta sig men det är väl det som är aprilväder antar jag. Jag funkar visst lite som april jag med då känslorna åker upp och ner, fram och tillbaka mest hela tiden utan någon riktig styrsel.
 
 
För att våra till det riktigt ordentligt har jag satt nejlikor i alla glasvaser jag kunnat hitta typ. Dessa pryder nu öppna spisen och sprider vårkänslor. Jag hoppas att jag med dem hittar den lugna känslan som jag vill ha i kroppen. Just nu känner jag mig halvt stressad och väldigt ömtålig mest hela tiden. Kanske är det en skön helg som behövs, jag hoppas det.
 
 
Tänk. Nästa vecka blir det faktiskt maj. Det är ju lite galet. Mer om mina känslor kring det en annan dag. Positiva sådana är det i alla fall.
 

Kommentarer

Amanda

Vad fint det blev med blommorna! Jag tycker också att det är galet att det redan är maj nästa vecka. Hinner ju inte med haha :)

2016-04-27 22:23:45
URL: http://ahede.blogg.se

Kommentera här: