Sju trivsamheter från veckan #5

Efter lite paus är nu de sju trivsamheterna tillbaka. Låt oss kika på vad veckan har innehållit.
 
Veckans konstigaste:
Helt klart vädret. Sol, snö, hagel, blask, åska och utslagna körsbärsträd.
 
 
Veckans trevligaste:
Dagens utflykt. Men målet var lite hemligt så kan inte berätta så mycket om den nu.
 
Veckans pirr:
Om någon timme plingar fyra fransmän på dörren och jag ska prata franska för första gången på urlänge. Alltid lite pirrigt innan man kommer igång tycker jag.
 
Veckans film:
Vi såg den nya Star wars-filmen igår. Jag tyckte den var underhållande!
 
 
Veckans sämsta:
Den tickande stressen i mig som gjort att jag inte kunnat slappna av på hela veckan.
 
Veckans fix:
Blomlåda  (med blommor i) och en hängande duschylla finns äntligen i vår ägo.
 
 
Veckans fundering:
Om jag ska testa en månad så sockerfritt som möjligt, tror det skulle vara bra. Jag har ingen karaktär bara.. vi får se, en fundering just nu i alla fall.
 

Kommentarer

Amanda

Skulle också behöva köra sockerfritt ett tag, sjukt beroende...

2016-04-24 20:05:39
URL: http://momentswithme.blogg.se

ISA

vilket trevligt blogginläggs-koncept! like it! :) spännande med franskan också, vadan detta liksom!? haha lycka till iaf!

Svar: Tack!Det är alltså en kompis till mig och hans tre kompisar som kommer för övernattning när de är på semester. Så känner dem i allafall. ^^
Maja

2016-04-24 22:53:23
URL: http://isabyl.devote.se

Maria Ekblad - nyföddfotograf i Göteborg

Åh känner igen det där med språk, jag har läst mycket japanska och blir alltid lite nervös och småblyg innan jag kommer igång. Nu var det dock sjukt längesedan jag pratade det alls.... Men det ligger nog någonstans där bak i skallen.

2016-04-25 18:37:03
URL: http://www.mariaekblad.se/blogg

Kommentera här: