Kvällar

Igår tog vi en promenad till en liten sommaräng som ligger här mitt i stan. En del blommor har redan börjat blomma över men den stod ändå fortfarande riktigt fin. Bredvid en rondell, bara så där, mitt i stan.
 
 
Många av mina kvällar går nu annars åt till att skapa fest- och vigselprogram till vänner som ska gifta sig. Sån fin ära att få göra det. Ikväll är det dags att skissa upp bordsplaceringen i photoshop som sedan ska vara i festprogrammet. Jag börjar på pappret, lite ändringar görs via kontakt med brudparet och sen är det bara att köra. Kul att få använda de där indesignkunskaperna som jag införskaffade mig på en distanskurs för några år sedan också. 
 
 
Nej, nu måste jag återgå till arbetet. Så kul att kika in här lite då och då igen förresten.
 

Kommentarer

Kommentera här: