En sammanfattning av 2016, januari - mars

Hej december! Äntligen alltså. Och då kände jag att det är dags att så smått börja summera året som gått och jag tänkte även i år göra det lite genom instagramlinsen. 
 
Januari
Efter ett tungt slut på 2015 bestämde vi oss för att 2016 skulle bli ett bra år ändå men månaden hade såklart en del gråtiga kvällar. Julen plockades bort och det var fint och städat i finrummet. Vi prickade in vinterns kallaste och finaste dag när vi åkte långfärdsskridskor för första gången. Jag lyxade med fina fredagsbuketter och köpte de första tulpanerna. Vi fick även upp Paris-tavlan som äntligen blivit inramad. Januari avslutades sedan med en hejdundrande brunch tillsammans med vänner och sista helgen for vi uppåt landet på bröllop.
 
 
Februari
Det här var månaden då jag började jobba 75% och helt plötsligt fick en massa tid till olika projekt. Jag slutade kl12 på torsdagar och älskade att gå hem och äta lunch samtidigt som jag planerade eftermiddagen. Jag fick bland annat i ordning lite mer i hallen, målade pallar och så byggde jag mig en kubhylla och var riktigt stolt över den. Jag la även upp frukostbilden som gav mig en fin vinst hos Rörstrand och så fortsatte jag lyxa med blombuketter såklart.
 
 
Mars
Kreativiteten fortsatte och det målades och sattes upp hyllor, jag målade om en teakbyrå och det fixades fint påskris. Jag gjorde även en hel del loppisfynd varav det bästa var pinnsoffan som numer bor i vår hall. Jag fick snödroppar i present och påbörjade ett uppdrag som skollogoped vilket gjorde att jag planerade och fixade material mycket av min lediga tid.
 
 
Och så här såg det ut i januari-mars 2015

Kommentarer

Isflingan

Åh så spännande med tillbakablickar! Ser framemot resterande delar :)

2016-12-04 15:47:10

sandra

Åh, ska bli så spänande att ta del av resterande månader!

2016-12-13 09:16:16
URL: http://atilio.se

Kommentera här: