Två från de senaste dagarna

Hej, jag lever i ett kaos och har inte varit hemma på hela helgen. Snart snart snart är kaoset ett minne blott och vi kan börja njuta av vårt nya kök (och att det blir ordning i resten av lägenheten..). Idag har vi äntligen fått kakel på väggarna och vi börjar att se ett slutresultat, jag har redan börjat fundera på om vi ska ha de öppna hyllorna på ett annat sätt än vad jag tänkte från början. Är glad över att jag bestämde mig för att inte köpa dem direkt utan att tänka ordentligt först. Vi får se. Dan före dopparedan kommer brodern min och hjälper oss att sätta upp det sista så bara allt är bestämt tills dess så..
 
 
Som sagt, var inte hemma i helgen utan spenderade den i Göteborg. Så fin helg med min två M. Hann även med lite ensamtid på stan innan tåget skulle gå. Köpte inte en endaste liten julklapp dock.
 
 
Återkommer när lägenheten är i ordning igen och då är min hjärna det också förhoppningsvis. Tur att jag är ledig på fredag, S o m jag ska greja då. Och så ska jag på gravidmassage för idag fick jag ett presentkort på det av mina fina kollegor. Ganska så jättesnällt.
Hörs en annan dag och glad lucia!
 

Kommentarer

Kommentera här: