Ett litet hej

Ja, vad hände egentligen. En del ändå. Lite som jag kan berätta om, lite som jag håller för mig själv ett tag till. Jag började jobba 100% igen och mina bloggtimmar försvann helt enkelt. Det blev varmt. Jag öppnade inte datorn på flera veckor, den blev bortglömd i ett hörn. Kanske är jag tillbaka en sväng nu. Det var ju så kul där ett tag. 
 
Sedan sist har jag bland annat:
▹ Badat i sjön
▹ Haft långväga vänner på besök och njutit av varje sekund
▹ Ätit några glassar
▹ Läst hjärtats innersta röst  boktips! (men läs Konsten att höra hjärtslag först).
▹ Börjat titta på senaste säsongen av OITNB (och är snart klar).
▹ Varit på loppisar men inte fyndat så mycket än.
▹ Ätit frukost på finhotell en helt vanlig onsdag.
▹ Jobbat och jobbat lite till
▹ Bokat biljetter till Veronica Maggio på stadion och lyssnar nu in mig som bara den.
▹ Börjat längta efter semestern. 15 jobbdagar kvar!
 
 
Hoppas du har en fin sommar.
 

Kommentarer

Lovisa (wildisland)

Låter som att du haft en riktigt härlig sommar hittills! Är lite avis på att du ska gå på Maggio...

2016-07-15 13:27:51
URL: http://wildisland.se

Isflingan

Åh jag hoppas det är roliga och spännande saker som hänt. Och jag hoppas så att du ska fortsätta blogga lite då och då för tycker så mycket om din blogg.

Svar: Tack! Så glad för din kommentar.
Maja

2016-07-15 21:17:08

Kommentera här: