Helgen och Paris-planering

Jag har haft en fantastisk helg med finfint kompisbesök, häng med fler fina vänner, pridefestival och Eurovision. Några loppisbesök (inga köp för mig dock), Växjös godaste falafel och museum har vi också hunnit med. Det mesta ute i solen och flera timmar på en picknickfilt. Nu är jag av någon anledning helt slut och idag har det inte blivit många knop gjorda här hemma om man säger så.
 
 
 
Njuter av buketten som vi fick, skriver ner lite Paristips i ytterligare en present och dricker te. Regnet öser ner utanför fönstret och jag tänker att det är skönt, just idag gillar jag regnet. Framförallt gillar jag regnet idag eftersom det höll sig borta igår.
 
 
11 dagar till Paris. Det är tio år sedan jag var där för första gången, då tillsammans med franskklassen från gymnasiet. Sjunde gången tror jag att det blir i år, som kortast har det blivit tre nätter och den längsta vistelsen varade från slutet på juni till början på augusti. Ungefär min bästa sommar någonsin på ett sätt ja.
 
 
Nu blir jag bortskämd för det görs middag här hemma utan att jag än så länge har lyft ett finger för den. Bra avslut på en bra helg. Hoppas ni också har haft en fin sådan. 
 
 

Kommentarer

ISA

åh Paris! så avis. Kommer säkerligen vara underbart i slutet av maj <3

2016-05-16 20:27:17
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera här: