Instagram i april

Låtom oss kika på april genom kameralinsen, eller ännu mer specifikt - det som fastnade på instagram. Vill du följa mig heter jag yttersttrivsamt även där.
 
 
I början av april såg det ut såhär i vårt vardagsrum. Sen fick jag ett ryck och ändrade om på många tavlor så nu ser det inte riktigt ut så här på väggarna längre. Vill fortfarande hitta fler väggprydnader då det är för vitt lite varstans fortfarande.
 
 
Vi var hemma hos mina föräldrar och kikade på tranorna.
 
 
Blommorna som har förgyllt denna månad
 
 
Vi blev inbjudna till en sushikväll en helg och vi gjorde den alldeles själva.
 
 
 
Jag fick upp lite på snedväggen i köket. Så här ser ni en liten sneekpeek på vårt kök. Den svarta bänkskivan som jag inte är så jätteförtjust i men tegrejer på hyllan som jag gillar desto mer.
 
 
Den uppmärksamme kan se att Emma von Brömmsens fåglar har flyttat på sig här, jämfört med den översta bilden.
 
 
Och så "fick" jag äntligen en smörask från picknick-serien. Men det har jag ju redan berättat om.
 
Så här såg det ut på instagram i 
 

Kommentarer

Kommentera här: