Nu händer det grejer! (Köksrenoveringsinlägg)

Efter en massa spånande, pinterestpinnande, katalogbläddrande och internetspanande så har vi äntligen en köksritning, en offert på nämnda ritning och snickare inbokade. Det är några veckor tills det är dags men åh vad det kliar i fingrarna nu. Jag vill tömma alla skåp på direkten men får hia mig lite. 
 
 
Tänk ovanstående ritning med 15x15 kakel, vitoljad bänkskiva och två hyllor på den tomma väggen bredvid överskåpet. Ungefär så ska det visst se ut. Köket är från Ballingslöv, färgen är lindblomsgrön och så får vi se vad det blir för knoppar/handtag, de ska beställas från byggfabriken tänkte jag.
 
 
Min Pinterestmapp Köksrenovering fylls nu med de där detaljerna som jag nu äntligen kan börja tänka på när de stora besluten är tagna. Lampor, handtag, hyllplan, krokar.. Och så vill jag hitta ett runt bord, men jag tänker att vi gör det så småningom. Det brukar vara så när jag har snöat in på något, det tar sin tid men till slut står det där.
Om 6 veckor får jag börja tömma, sen ska vi riva och sen kommer snickarna. Peppen alltså. Fortsättning följer..
 

Kommentarer

Madde

Så fint! Här ser fram emot mycket myshäng och goda vegetariska stunder ;-)

2016-10-05 22:01:15

Carolina

Weho! SÅ HIMLA KUL! Hoppas vi får följa med på renoveringen :)

2016-10-06 09:04:04

sandra

ÅÅh, vad roligt! Väntar med spänning på fortsättningen :)

2016-10-06 21:15:27
URL: http://atilio.metromode.se

Kommentera här: