Höstterminen 2016 - sista månaderna som två

Jag är på något sätt fortfarande inne i skolans värd vad gäller att räkna i terminer. Detta ska jag hitta på denna hösttermin tänker jag.
 
Jag ska lyssna på min kropp, lyssna på mig själv. Göra det som jag känner för. Inga måsten. Jag ska fylla år, min 28:e födelsedag, och jag ska fira med en hög med familj som kommer hit. Jag ska genomföra en köksrenovering om allt går som det ska, få inreda, se tankar i teorin bli till verklighet. Jag ska träffa vänner, yoga och fortsätta äta fina helgfrukostar. Jag hoppas på att både fikonträdet och olivträdet överlever och att mitt palettblad som jag fick på posten kommer att fortsätta att frodas. Jag vill baka kanelbullar inför kanelbullens dag och jag vill baka äppelpaj för det är bland det höstigaste som finns. Jag hoppas få fortsätta trivas på jobbet där arbetsklimatet är bland det bästa som finns skulle jag tro. Alla borde få skratta så mycket på sitt jobb som vi gör. Kanske kommer jag även att utvecklas på något plan i min profession och få känna att jag gör skillnad för flera.
 
Men framförallt. Framförallt ska jag förbereda mig för att bli förälder. I januari blir vi tre. 
 
 
 

Kommentarer

Carolina

Återigen Maja: jag är så himla glad för er skull! Även fast vi inte känner varandra var det som ett litet skutt i magen av glädje när jag såg på Instagram att ni väntar barn! Åh så mycket kul och spännande ni har framför er. Vår lille Vidar är sju och en halv månad nu och det händer så mycket skoj hela tiden i hans utveckling. Stor kram till dig!

2016-09-10 12:14:18
URL: http://www.carpia.blogg.se

sandra

MEN MAJA!!!! Ryser i hela kroppen nu <3 Stort grattis!

2016-09-10 23:18:04
URL: http://atilio.metromode.se

Ida ☯ the sky under the sea

Vilka underbara höstplaner! Och februariplaner ;) <3

2016-09-15 00:11:34
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/

Kommentera här: