En ny vardag

Först och främst: Vad fina ni är som kikar in här trots att det ekar tomt för det mesta. Jag tar det verkligen som motivation till att inte vara borta från den här platsen alltför länge och att priotitera den mer igen så småningom.
 
Jag håller så smått på att lära mig min nya vardag som ju ser olika ut varje dag än så länge, det enda som är samma är att det är jag och Hedvig som ska umgås hela dagarna.
 
 
Vi hänger en hel del här. Antingen tillsammans i soffan, ligga mage mot mage är en stor favorit, eller så ligger hon i sin korg och sover. Vissa dagar tar en tupplur fyra timmar, andra dagar bara 40 minuter.. Mitt planerings-jag får sig verkligen en utmaning och jag måste lära mig att inte känna mig "misslyckad" över att vissa dagars stora prestation kommer att vara att ha kunnat plocka ur diskmaskinen.
 
 
Det är så värt det såklart, jag får ju umgås med denna där, och vissa nätter har varit riktigt bra till och med (dock är tyvärr inte natten till idag inräknad där..)
 
 
Ibland får jag dock lite tid till projekt som jag velat genomföra. En mobil att hänga över skötbordet blev det här. Den blev inte urbra men ändå något att hänga upp så länge.
 
 
Förresten, häromkvällen åkte jag iväg en sväng själv för första gången. Första gången jag var ensam på typ 18 dagar. Vad jag gjorde? Åkte till ica och handlade.. jag i ett nötskal..haha.
 
Så, det var en uppdatering från bebisbubblan det. Ha nu en urfin helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera här: