En sammanfattning av 2016, september - december

Då kör vi sista delen av året.
 
September
Vi började denna månad med att åka upp till Norrland för att gå på bröllop, himskans fin helg var det. September avslutades med födelsedagsfiranden och däremellan avslöjade jag vår hemlighet, fotade palettblad och fyndade på tradera.
 
 
Oktober
Känns som en mellanmånad. Vad hände då egentligen? Så bloggaktiv var jag då inte men instagram berättar för mig att jag fotade lite i lägenheten, fick en blombukett en helt vanlig torsdag och så inkasserade jag en födelsedagspresent i form av en brunch. Bland annat.
 
 
November
Denna månad blev det kallt men snön kom visst till hela Sverige förutom Växjö. Frostigt var det i alla fall. Det här var också månaden vi började bo i ett kaos då köket revs ut men jag försökte ändå få till lite adventsstämning i ett hörn. Själva renoveringen började också så smått och det var så pirrigt att gå hem från jobbet varje dag då man inte visste hur det skulle se ut efter ytterligare en arbetsdag.
 
 
December
Det var ju alldeles nyssens det. Jag hängde i Göteborg en helg, gjorde lite julkort, köket blev mer som ett kök och så firade vi jul här hemma. Sån bra grej att få båda familjerna att fira tillsammans, bästa julklappen. Ja just det, sådär såg jag ut när jag gick och jobbade min sista jobbdag på ett år eller så. 
 
 
Hejdå 2016! Rätt fint år på det personliga planet ändå.
 

Kommentarer

Wilda

Vilket spännande år du har framför dig! Stort lycka till!

2017-01-04 10:52:40
URL: http://reaktionista.se

Kommentera här: