Hej 2018 och årets första tips

Hade tänkt börja 2018 med stil men det blir inte alltid som man tänkt sig. Istället gick jag runt här hemma på nyårsdagen och var trött och småsur efter en natt med tre timmars sömn och försökte underhålla Hedvig så gott jag kunde med en make som samtidigt låg i sovrummet med magsjuka. Plus att det spöregnade ute = ingen lust att gå ut. Inte det trevligaste sättet att inviga 2018 på men det går ju det ju inte att göra någonting åt. Således blev lite planer uppskjutna och all tid jag tänkte jag skulle haft till bloggen (och framförallt fotande) försvann.
 
 
Hann fota lite tulpaner igår i alla fall medan Hedvig sov. Tulpaner som från början satt i nyårsbuketten vi skulle ge bort till värdparet. Och som jag glömde. Världens sämsta gäst verkligen. Men som tur var fick vi komma in och fira ändå..pjuh.
 
 
Där bakom tulpanerna skymtar även en julklapp. En prickig skärbräda från Elina Dahl. Vill knappt använda den för att den är så fin. Det blir årets första tips det, in och kika i hennes webbshop och ha i åtanke när nästa present ska inhandlas. På hennes hemsida skriver hon att kvalitet och miljö stor i fokus när hon skapar produkter och att designen är tillverkad med hänsyn till miljön och människorna runt omkring oss. ← gillas skarpt!
 

Kommentarer

Kommentera här: