En sammanfattning av 2016, april-augusti

Då fortsätter årssammanfattningen genom instagramlinsen.
 
April
Jag vet inte riktigt vad april innehöll om jag ska vara ärlig. Jag hade många bollar i luften, var lätt stressad mest hela tiden, var hemma hos föräldrarna en helg, fyndade en fin smörask och så gjorde vi egen sushi en kväll. Kanske inte var så konstigt egentligen, att det kändes rörigt i huvudet menar jag, det här var ju månaden jag blev gravid igen - fast det fick vi inte reda på förrän i maj samt månaden då vi skulle ha blivit föräldrar egentligen.
 
 
Maj
I maj kom värmen, det firades födelsedag, vi fick återigen ett positivt graviditetstest och vi åkte till Paris och förlovade oss. En bra månad med andra ord även fast rädslan över att något återigen skulle gå fel såklart fanns med oss.
 
 
 
Juni
Vi berättade för våra familjer, firade student, hade finbesök av vänner och åt brunch en helt vanlig onsdagsmorgon innan jobbet. Det var fortsatt fint väder ett tag till, midsommar var hur varm som helst och jag gick mest runt och var trött och lätt illamående på dagarna.
 
 
Juli
 
Vi hade fortfarande inte semester, kändes ibland som att alla hade det förutom vi. Vi tog dock vara på kvällarna och helgerna och solade på bryggan och åt sushi i en park innan spelning med Emil Jensen till exempel. Här någonstans började jag må lite bättre också tror jag, minns inte riktigt..
 
 
Augusti
Semester. Och vi fick äntligen göra vårt sista ultraljud och allt såg bra ut och så blev vi en helt "vanlig" graviditet igen utan läkarbesök och extra tester. Så himla skönt. Vi firade semester mest hemma med dagsutflykter och så var vi en sväng på Öland och en helg i Stockholm. Nu gick även startskottet för vår köksrenovering då vi var på första besöket hos köksritaren och så blev pinnsoffan äntligen målad.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här: